Založ si blog

Súhlasím s uverejnením v akomkomkoľvek printovom médiu bez nároku na honorár, za text preberám plnú morálnu a právnu zodpovednosť. Ď., Ján Ragan

 

Otvorený list občanom Slovenska! „Otvorme si konečne oči a nalejme si čistého vína“!

 

Referendum o smerovaní Slovenska  10.03.2012 (zásadne nie voľby)

=====================================================================

     Slovenská spoločnosť, Slovenský národ na Slovensku je v období ROZHODOVANIA po

20-rokoch bezbrehej demokracie ktorá od počiatku zneužíva a odmieta na úrovni vládnej, politickej, právnej a parlamentnej nedokonalý ústavný, právny systém štátu ktorý zároveň odmieta niesť akúkoľvek zodpovednosť v trestnoprávnej rovine za svoje pochybenia (kauzy), ktoré priniesli národnému hospodárstvu nenávratné miliardové straty. Zákonodarný systém zlyhal najmä v tvorbe prijímania nových resp. rekonštruovaných právnych noriem, ktoré mali byť v rozsahu všetkých práv prepracované, tak, aby napĺňali uzatvorený právny systém, ktorý by nemal tzv. „legislatívne diery“, ktoré boli zneužívané od počiatku korupčníkmi. Nový mladý štát a národ sa takto stával v tzv. „mečiarovej privatizácii a kupónových privatizáciách rukojemníkom úzko politických strán, tzv. podnikateľov, ktorí skupovali a rozpredávali štátny majetok a stávali sa takto bezbrehými „korytármi“. Štát stratil na týchto tzv. kšeftoch stovky miliárd. Potom nasledovalo obdobie uťahovania opakov a to čo jedna parlamentná skupina vylepšila, druhá znovu rušila a pod kepienkom sociálnosti, a rýchlosti pozitívneho vývoja /napr. predraženými diaľnicami si pripravovala pôdu na nové obohatenie o tzv. PPP milióny na úkor daňových poplatníkov – o tomto dobre vedeli tak p. Fico ako p. Vážny/. Tieto kauzy pri ktorých národné hospodárstvo vykazovalo straty ešte aj budúcim generáciám (pripomína to tak komunistický hospodársky systém, ktorý o nás, bez nás vykonával biznis v rámci internacionalizmu vyviezol z ČSSR kapitál v hodnote 617 mld. rubľov (1 rubeľ=10 čsk), za ktorý sme nedostali ani banán. Prečo to pripomíname divoká privatizácia, štátnych podnikov, štátnych majetkov viedla k hlbokému poklesu pracovných miest, stav ktorý musel znášať národ. Nedokonalý právny a ekonomický systém okradol národ o sociálne istoty. Nasledovalo obdobie, keď štátna aparatúra si straty rýchlo kompenzovala prijatím nových daňových zaťažení. Máme najvyššie daňové zaťaženie v rámci EÚ. Veď boli sľuby, že sa zníži štátna administratíva, že je to len prechodné obdobie – tento chaos politicko-ekonomický vyvolávaný politickými garnitúrami pretrváva dodnes. Politici, štátny zamestnanci, právnici nenesú žiadnu trestnoprávnu zodpovednosť. Je to vlastne štát, v štáte. Obdobne je to v právnom systéme, daňovom systéme, kde straty z kšeftov dosahujú milióny eur. Privilegovaní dostávajú daňové úľavy, daňové prázdniny. A tí ktorí čosi aj urobia v prospech národa sú postihovaní, tím, ktorým sa ako tak darí sú doslova prenasledovanými všemožnými štátnymi inštitúciami. Len na mafiánov (ekonomických) si netrúfnu. Týchto anomálií, káuz sa za obdobie od roku 1990 dodnes je nahromadené toľko, že mnohí dokonca aj právnici, odborníci musia „čušať“. A tí ktorí niečo vedia sú neustálom ohrození života (Ducký, Valko a i., biele kone Devín banky), vytunelovanie Drukosu a pod., Horizont) Teda kam má smerovať Slovensko. Občania sú znepokojený stavom ekonomicko-hospodárskom, sociálnom a ect., keď občania sa stávajú poručníkmi parlamentných strán. Slovák musí ohnúť svoj chrbát a mlčať – a platiť byť rukojemníkom za korupčníkov. Posledných 20 rokov predstavuje skúsenosti, ktoré neriešia korupciu, podvody, vymožiteľnosť práva občanov SR a iné protinárodné, proti slovenské sociálno-ekonomické prostredie. Prezentované sú nám staronové a tzv. moderné strany, ktoré sú prezentované osobne zaregistrovanými kandidátmi vo voľbách do Národnej rady Slovenskej republiky, ktoré sa budú konať 10. marca 2012. V „Zozname“ sú občanovi prezentované politické strany v počte 26 (bez záväzných volebných programov a vôbec bez programov, teda sa nám tu podsúva 26 politických strán, o ktorých nevieme nič, kde je nám prezentovaná politická garnitúra bez portfeja. Zoznam je vlastne podvodom na voličovi, tj. občanovi SR, nakoľko tu nie sú jednotlivé strany prezentované svojimi záväznými volebnými programami, teda smerovania Slovenska. Z uvedené vypláva, že Voľby sú zmanipulované, a preto je potrebné vo smerovaní Slovenska vykonať zmeny. Voľby je potrebné ihneď pozastaviť a môžu byť konané až po Referende o smerovaní Slovenska. Potrebné je vyvolať „Referendum“ ktoré bude konané vo všetkých volebných obvodoch Slovenska. Navrhujeme voľby do NR SR konať v druhej polovici septembra 2012. Do tejto doby budú parlament SR zastupovať radne volení poslanci.

Zoznam zaregistrovaných kandidátov. Voľby do NR SR 10.03.2012

=================================================

1/ Nikde nie je uvedené kto tento zoznam vydal, na základe akého zákona. 

2/ Kto je za zoznam zodpovedný

3/ Neuvádza kritériá, podmienky podľa ktorých sú tu uvedení nominanti prijatí za kandidátov

4/ Neuvádza právomoci podľa ktorých môže poukázať občan poukázať na jednotlivých kandidátov.

5/ Neuvádza a nepotvrdzuje, že nominant na kandidáta má beztrestnú minulosť.

 

Číslo kandidátskej listiny 1 – Zelení – zastúpená počtom 15 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 2 – Kresťanskodemokratické hnutie (KDH) – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 3 – Strana demokratickej ľavice (SDĽ) – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 4 – Slovenská národná strana (SNS) – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 5 – Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 6 – Strana a Solidarita (SaS) – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 7 – Právo a spravodlivosť – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 8 – Náš kraj – zastúpená počtom 123 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 9 – Strana zelených – zastúpená počtom 100 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 10 – Ľudová strana naše Slovensko – zastúpená počtom 70 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 11 – Smer – Sociálna demokracia – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 12 – Zmena zdola demokratická únia Slovenska – zastúpená počtom 53 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 13 – Národ a spravodlivosť – naša strana – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 14 – Komunistická strana Slovenska – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 15 – Strana rómskej únie na Slovensku – zastúpená počtom 32 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 16 – Most – híd – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 17 – 99% – Občiansky hlas, zastúpená počtom 111 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 18 – Ľudová strana – HZDS, zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 19 – Strana + 1 hlas – zastúpená počtom 20 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 20 – Robíme to pre deti – SF, zastúpená počtom 133 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 21 – Obyčajní ľudia, zastúpená počtom 51 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 22 – SDKÚ DS – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 23 – Strana občanov Slovenska – zastúpená počtom 148 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 24 – Strana maďarskej koalície – zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 25 – Strana slobodné slovo – Nory Mojsejevovej, zastúpená počtom 150 kandidátov

Číslo kandidátskej listiny 26 – Strana živnostníkov Slovenska – zastúpená počtom 28 kandidátov

Celkom 2967

 

Odporúčame nehlasovať, zastaviť vykonanie volieb 10.03.2012 z nasledovných dôvodov:

1/ Pre porušenie občianskych práv voliča – v Zozname politických strán chýba informácia o smerovaní politických strán. Občan má plné právo byť oboznámení k čomu sa strana zaväzuje. (Záväznosť strán v bode 3)

 

2/ V Zozname zaregistrovaných kandidátov figurujú strany, ktoré v novodobej histórii Slovenska nemajú čo kandidovať (hľadať):

a) Komunistická strana Slovenska (č.14), je krajne ľavicovo extrémistická, pripomeniem len akciu „Norbert“ ktorá smerovala na zvrhnute demokratickej vlády a uchopenie autokratívnej moci, ktorá tu prebieha ešte aj dnes v ilegalite a za podpory mafiánskych organizácií), pripomeniem jej uchopenie vedúcej úlohy proletariátu na Slovensku krvavou revolúciou), Svoju diskreditáciu potvrdila 40 ročným bašovaním, keď okradla Slovenský národ o stovky miliónov rubľov (1 rubeľ bol 10 čsk) cez Varšavskú zmluvu a cez RVHP. Dôsledky, ktoré majú dodnes dopad na sociálne zabezpečenie národa (zdravotníctvo, dôchodkové zabezpečenie a i.) Z uvedených dôvodov nemôže byť stranou v demokratickom štáte, tak ako je to v Ústave SR.

Volebný plán strany nie je nikde prezentovaný a politika vedúcej úlohy

b) Zakázať volebnú Slovenskú národnú stranu (č. 4) – jej hlavní pohlavári predstavujú extrémistickú, ekonomicky a politicky zdiskreditovanú stranu (v kauzách), nie je dôstojným reprezentantom Slovenského národa, národnosti. Jej pohlavári sústavne napádajú národnostné menšiny a nepredkladajú ich nacionálne riešenie. Strana vystupuje radikálne, nerieši sociálny zmier. (Odporúčame z princípu dôsledné naštudovanie „Psychológii existencie“), ktorá analyzuje štruktúru ľudského bytia.

c) Zaregistrovaná je strana pod (č.10) je prezentovaná Ľudová strana naše Slovensko, ktorá predstavuje krajne pravicové zoskupenie, ktoré vnáša do života občanov Slovenska anarchiu a národnostnú nenávisť.

d) Zakázať stranu Most – Híd z dôvodu protislovenských nálad, vytĺkaní politického kapitálu na iných politických stranách na ktorí doplácajú občania Slovenska.

– Vykonať závažnú zmenu zákona o národnosti viazanú na geograficko-územnú zvrchovanosť občanov Slovenska – vychádzajúcu z princípu občan (Malý Trianon 1918), ktorý sa narodí na území Slovenska (bez ohľadu na rasu) dostane národnosť Slovenskú. Slovenské občianstvo môže získať len ak iný štátny príslušník (národný mimo územia Slovenska), ktorý tu pôsobí, resp. má trvalé bydlisko minimálne 5 rokov.

e) Zakázať akúkoľvek politickú stranu, ktorá má vo svojom názve pri inonárodnostné, nábožensky orientované strany, okrem tých, ktoré sú legalizované parlamentom (SNR) smerovanie (napr. islamská, rusínska, nemecká, maďarská, čínska, vietnamská a pod. podliehajú úplnému zákazu). Najmä maďarská strana nemôže kandidovať na Slovensku do NR Slovenska, ale len v Maďarsku).

Voľby sa konajú do Národnej rady Slovenskej republiky – poslancom do NR SR sa môže stať len občan narodený na Slovensku. Iní religiózni či národnostní príslušníci môžu byť volený len v komunálnych voľbách aj to pomerným zastúpením strán (zásadne nie podľa volebných preferencií). Potom sa neustále stáva, že najmä slovenské obyvateľstvo býva z obsadzovania miest a funkcií úplne diskriminovaní.  

f) Zakázať najkorupčnejšie strany HZDS, SMER, SNS, (tieto strany sa navzájom obviňujú z korupčných škandálov, ktoré poškodzujú dobré meno národa, poškodzujú ekonomický vývoj (mečiarove diaľnice, vážneho diaľnice), kde sa občania (slovanský občania daňoví poplatníci stávajú vazalmi na niekoľko generácií, nehovoriac o ich predražení) a iné (kauzy, sitká emisie, a pod.). A najmä tie, ktoré zakryl JUDr. Trnka a SIS ai. (potreba vykonať poslan. kontrolu)

3/ Záväznosť strán na plnení volebných programov. Strany (resp. zástupcovia), ktoré porušia etický, hospodársky, ekonomický (kauzy) a volebný program (záväzný) musia byť v priebehu volebného obdobia odstúpené na základe rozhodnutia Ústavného súdu. S tým, že jej parlamentí nominanti budú v NR SR nahradení pomerne stranami, tak ako mali preferencie vo voľbách. (V prípade nedostatku náhradných nominantov, môžu byť kandidáti strán, ktoré dosiahli nižšie preferencie z hranice pod 5%). Zástupcovia politických sú garantmi volebného programu strany. Pri neplnení programov nemôžu byť kandidátmi strany tri volebné obdobia. Pri ekonomických kauzách nemôžu byť kandidátmi na obdobie 15 rokov (je to vlastne vlastizrada), nominanti strany nemôžu kandidovať minimálne v dvoch volebných obdobiach. Strana, ktorá zatají akúkoľvek ekonomickú kauzu budú jej aktéri postihnutí podľa trestného práva SR. (Žiadna imunita) Ak je okradnutý je Slovenský národ vedome či hospodársko-politicky veď je to vlastizrada.

 

4/ V rámci volieb uvádzať v zozname zaregistrovaných kandidátov uviesť aj záväzné programy politických strán. Hodnotenie záväzného volebného plánu politických strán musia urobiť odborné inštitúcie (prognostický ústav SAV). Ústav musí mať zastúpenie všetkých politických strán (alebo na prosto nestranné zastúpenie, nesmie byť ovplyvňované inými inštitúciami a orgánmi štátnej moci.

 

5/ Zástupcovia strán ako zaregistrovaní kandidáti môžu mať max. počet  50 nominantov v jednej politickej strane (zbytočne 150). Strany, ktoré nemajú 30 nominantov nemôžu kandidovať za poslancov NR SR – nemajú šancu dostať sa do parlamentu (skúsenosti z predchádzajúcich volieb).

 

6/ Limitovať vek kandidátov do NR SR max. dovŕšenie v roku 60 vo volebnom roku. (Nepotrebujeme mať v NR SR vyspávačov.). Kandidáti na jednej kandidátnej listine strany môžu mať maximálne 5 zástupcov z jedného mesta, obce.

 

7/ Zabezpečiť rovnocennú pomernosť v komunálnych voľbách vo všetkých inštitúciách krajských, okresných, obecných úradoch, tj. pomerné zastúpenie bez ohľadu na na výsledky volieb do parlamentu SR

Zdôvodnenie: (Často sa stáva, že dochádza po voľbách k zlučovaniu strán do jedného zlepenca), teda každý kandidát môže zastupovať výhradne len jednu politickú stranu!

 

8/ Limitovať v mestách počet poslancov podľa volebných obvodov (zastúpenie min. 2 členovia)

detto podľa počtu (miestna samospráva musí byť minimalizovaná, resp. mať na 80 tis. mesto môže mať max. 16 členov tzv. primátorské rady (odborníkov podmienka sš, vš, vek 60 rokov).

 

9/ Každý člen NR SR môže byť poslancom výhradne v NR SR, nesmie byť kandidátom v komunálnych voľbách. Nesmie vykonávať žiadnu podnikateľskú činnosť, nesmie byť účastný v žiadnom ekonomickom združení (korporácii ani s manželkou, rodinou a pod.). V prípade zistenia korupcie a inej hospodárskej trestnej činnosti, nesie plnoprávnu zodpovednosť za svoj skutok. (žiadna imunita).

 

10/ Na kandidátkach politických strán nesmú byť nominovaný právnici (okrem advokátov), sudcovia, notári, sudcovia ústavného súdu, prokurátori sú štátnymi zamestnancami Slovenskej republiky, teda musia byť ich konaním zabezpečená rovnocenne ochrana všetkých občanov Slovenska. Úlohou ústavného súdu je sledovať, aby sa do kandidátky politický strán strany nedostali uvedení kandidáti, títo sú v rozpore s demokratickým princípom smerovania Slovenska. (podľa ústavy SR).

11/ Obmedziť práva prezidenta SR (pri menovaní odborníkov, pri vymenovaní novej vlády a pod.)

 

12/ Prezident SR nesmie byť nominantom žiadnej strany (teda apolitický), nesmie byť kandidátom do NR SR (len ako nezávislý), musí mať vzdelanie v oblasti medzinárodnej diplomacie a medzinárodnej ekonomiky. V prípade politickej aktivity, zakrývania korupcie a inej hospodársko-trestnenej činnosti, iniciatívy môže byť odvolaný NR SR.

 

13/ Odstrániť súdnu právomoc najvyššieho súdu (z princípu odstránenia princípu štát v štáte, resp. autokratického rozhodovania), všetky štátne inštitúcie musia podliehať inštitútu najvyššieho kontrolného úradu SR a príslušnému ministerstvu SR, ekonomickej a daňovej kontrole.

 

 

 

 

 

Referendové otázky sa vyplývajú z tu uvedených bodov 1-20

 

Tieto zmeny je potrebné prijať ihneď (v najbližšom období):

——————————————————————————

1/ Zrušiť voľby NR SR dňa 10.03.2012 (resp. vyvolať nové)

2/ Odvolať prezidenta SR, resp. prijať jeho abdikáciu (kauza prokurátor) a upraviť jeho právomoci

3/ Vyvolať referendum o smerovaní Slovenska

4/ Odvolať z funkcie JUDr. Harabína

5/ Zamedziť kandidatúre na gen. prokurátora JUDr. Trnku (kauza Gorilla), vyvodiť voči nemu primerané sankcie (vlastizrada), „ten kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu J. Botto, Mor ho!)

6/ Vyšetriť kauzu GORILA a vyvodiť trestnoprávnu zodpovednosť (aj z dôvodu nedokonaného ek. zločinu)

7/ Prijať zmeny v Ústave SR

8/ Prijať nové volebné zákony na parlamentnej úrovni

9/ Prijať nové volebné zákony na komunálnej úrovni

10/ Prijať nová zákony odmeňovania poslancov NR SR

11/ Prijať nové daňové zákony (financovanie z celových, účelových daní občanov), daň za psa a i.

Zmenu v použití daní môže byť vykonaná referendom (schválením občanov). Inak je ich používanie záväzné

(ako platím dane za psa nemôžu byť

12/ Prikázať vo všetkých školách aj školách národnostných menšín povinnosť národného jazyka a angličtiny

13/ Držiavať princíp slovenský názov a až potom v jazyku (všade aj v 100% obsadených obciach jednou národnostnou menšinou.

15/ Umožniť každému Maďarovi návrat do vlasti (Laco Novomeský)

16/ Prijať etický a morálny kódex členov parlamentu NR SR a všetkých zvolených kandidátov v komunálnych voľbách. Súčasťou kódexu je aj postihnuteľnosť pri akomkoľvek pochybení (finančných povinnostiach)

17/ Podmienka, že kandidát za akúkoľvek stranu musí mať ukončené plné min. základné vzdelanie 9-tr. ZDŠ), musí byť všeobecne gramotný, po uvedení do funkcie musí mať vykonané školenie a skúšky z miestnej správy.

18/ Vykonať zmeny vo financovaní vedy, školstva, kultúry a športu. (Sú to odvetvia ktoré najlepšie reprezentujú náš národ.)

19/ Odvolateľnosť poslanca NR SR referendom.

20/ Všetky tu vedené zmeny zabezpečia odborníci nebude ich schvaľovať parlament, ale fórum občanov Slovenska v Referende o smerovaní Slovenska.

 

Záväzná odporúčania pre vypracovanie zaregistrovaných kandidátov k voľbám do NR SR (vyhlásenie nového termínu volieb vyhlásiť do 01.03.2012).

 

Zoznam zareg. kandidátov musí mať tieto úpravy:

—————————————————————–

Za zverejnením kandidátov nominantov každej politickej strany budú zverejnené záväzné aj volebné prehlásenie strany (za text zodpovedá každá politická strana, doručí svoje záväzné tézy volebnej komisii pred spracovaním zoznamu). Nepravdivé údaje nominantov (zareg. kandidátov) oprávňujú pri zistení komisiu nominanta vyradiť zo zoznamu. (napr. kandidát za KDH pod č. 22, Maroš Žilinka JUDr., 41 r., štátny tajomník Ministerstva vnútra SR, Piešťany nemôže byť aj kandidátom do NR SR za KDH, nakoľko je zamestnancom št. správy)

Text „Informácia pre voliča“ – zmeniť na „Povinnosti (Pravidlá, Pokyny) voliča pri voľbách“, pomenovanie informácia je formálnym pomenovaním.

Pokyny musia byť záväzne vyvesené priamo v priestore pre úpravu volebných lístkov s číselným označením pokynov. Písmo musí mať dostatočnú veľkosť aj pre prípady zníženej zrakovej schopnosti.

Vo volebnej miestnosti okrsková komisia zaistí (zapožičia) okuliare 1,5, 3, a 5 dioptrií (krátkozrakí, ďalekozrakí).

Neuvádza v informácii ako prebieha voľba v prípade tých kandidátov, ktorí sa v predvolebnom období vzdali kandidatúry v tej ktorej strane.

 

Z tu uvedeného, že voľby sú zmanipulované  

 

 

Ján Ragan, Banská Bystrica, * 1952

e-mail: jragan@atlas.sk

F-book – Ján Ragan

 

*text bez jazykovej úpravy

 

 

 

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 393x
Priemerná čítanosť článkov: 393x

Autor blogu

Kategórie

Archív